روستای سررود

نگین زیبای بخش ششتمد دیار مردمان با صفا و قلب های صاف همچون آینه

روستای سررود

نگین زیبای بخش ششتمد دیار مردمان با صفا و قلب های صاف همچون آینه

عکس نه چندان قدیمی

نظرات 6 + ارسال نظر
اهل منطقه ششتمد سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

یه توضیحی یه تاریخی ....

دوست من سلام
ممنون از نظرتون
زمستان سال 75 روستای سررود
منتظرتونیم

اهل منطقه ششتمد چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

سپاس
به امید مطالب و عکسهای بیشتر از روستای زیبای سر رود

ناشناس پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام علی جون...
کو پس عکس من؟؟؟؟
ولی خدا وکیلی جدی از این عکس ها زیاد بزار
عکس های قدیمی که یادآور خاطرات قشنگمونه
جدی میگم
کلی حال کردم
بازم منتظر این عکس ها هستم تشکر فراوان...

سلام عزیز من
خوب عزیز اول خودتو معرفی کن بگو کی هستی تا از شما مهربون هم عکس بذارم
اگه از این عکس های قدیمی پیدا کنم چشم حتما میذارم
ممنون از اینکه نظر گذاشتی

مهدی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ http://kelateh.blogfa.com

سلام اگه امکان داره ادرس روستای کلاته سیفر شهرستان سبزوار جزء لیست پیوندهای روزانه خود قرار بدهید.
kelateh.blogfa.com
راستی دوست دارم به وبلاگ من هم سربزنی وبانظرت مارویاری کنی.
درضمن یادم رفت بهت بگم وبلاگ خوب وجالبی داری

علی شهردار چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام علی این دیگه کیه

اسمال طلاست

نامرد عکس من را کو

زنده دل سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام
مرسی عکسای قشنگین.. اگه داری بازم بزار
منتظر عکسای بیشتر هستم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد